Hello visitors! You are currently stumble into my little bloggie. Watchout peeps cause i'm watching you hahaha #evillaugh | +Dashboard +Follow




kenapa ???
★ ★ ★ 0 comments
hai people ;) cuti sekolah nak habis dah. sedihnyaa. aku rase cuti selama sebulan lebih macam lifeless je. tak buat apa apa. duduk rumah kemas rumah online tido bangun buat benda sama jugak setiap hari. lifeless sangatt kannnn -.- what study ? lagilahhh . tengok dekat twitter budak budak batch aku rajin je study itu ini. wehhh aku jealouss weh. aku nak study jugak tapi kenapa malasss. kenapa ? kenapa ?

bila duduk sesorang mesti fikir pasal spm. wajib dan mesti . risau. takut. semua ada tapi kenapa aku still tak bergerak lagi untuk study. nasib baik aku tusyen . itupun sehari je dalam seminggu. tapi dua subjek. agaknya kalau tak tusyen tak study lah aku kot. ya Allah teruknyaa. eee nak nangis lah macam ni. cakap pasal tusyen. hmm aku suka sebenarnya tusyen lagi lagi addmath . aku taknak berhenti tusyen addmath. sir umaas best. tapi fizik. uuuu nak nangis rase bila fikir pasal hari jumaat haritu. malunya. takpelah salah diri sendiri. tak tahulah nak sambung fizik lagi tak dekat situ. hm

sometimes aku rajin tau nak study semuaa. tapi bila dah pegang buku mengantuknyaa ya Allah. setan langit keberapa lah dalam kepala aku ni. tolonglah pergi jauh jauhh. aku kena belajar jugak . kena ! kena. ! demi spm. spm penentu haluan aku selepas sekolah. uuu mesti lagi mencabar kan. takutnya. 

hm. itu je kot. saje nak cerita pasal tu.kbai uoolss xD
doakan supaya aku tak malas malas tau. amin.

<< OLD // NEW >>