Hello visitors! You are currently stumble into my little bloggie. Watchout peeps cause i'm watching you hahaha #evillaugh | +Dashboard +Follow




dah kahwin dah ;)
★ ★ ★ 0 comments
wehee. hey hey semuaa. whatchaa doings. have a good day bebeh xp rase macam lamanya tak update blog. eh yeke ? lol lantaklah. tapi macam boleh kira je tau,cuti ni bila je aku update. okay now me want to update my bloggieee .

semalam punya semalam. haa hari sabtu. pak uteh saya punya anak sulung kahwin. maksudnya sepupu saya lah. majlis buat dekat putrajaya rumah baru mereka. seriouss rumah kat situ lawa lawa. auummmmm xD so ramai lah sepupu sepapat saya yang datang. sure meriahnyaa time tu . so,lets check it out some pictures xD segala gambar pelik and annoying sila gelak dalam hati okay .




haa ini pon pengantinnyaa. sepupu saya yang pengantin lelaki tu. bila dalam suasana orang kahwin tengok diorang bersanding semua,perasaan nak kahwin membuak buak. aummmmm haha :)


okay this. yang ganjil sorang tu yang berbaju hijau itu,thats my mama. with mak usu yang baju kotak kotak tu,mak ibik yang kat atas kerusi tu,then mak uda yang kat bawah tu. mereka berempat memang rapat.maka anak anak keempat ini pon rapat.  comel betul dorang hahaha



alright next,this. ini semua my sepupu sepapat yang kiteorang rapat. ekceli,ramai lagi,tapi ada yang busy. hehe . i do love this picture,but bila tengok sekali lagi mulut aku spoil. uuuu,_,uuu


ohh seriously best time tu. tapi semua balik awal sebab ada hal. tak sempat nak bergambar dengan pengantin ramai ramai. memang sekejap je jumpa time tu. nevermind, will jumpa them next week. in shaa Allah xD

okay itu saja, bye uollss .




<< OLD // NEW >>