Hello visitors! You are currently stumble into my little bloggie. Watchout peeps cause i'm watching you hahaha #evillaugh | +Dashboard +Follow




what a sadnesss.
★ ★ ★ 0 comments
ohoiii. harini aku nak post something yang dari dekat sekolah tadi mengganggu kepala otak aku. huh what it is ?? result final exammmmmm. urghhh damn !

aku just baru dapat 5 subjek. ya Allah sedihnya tengok result aku. eee nak nangissss :ccccc
dalam subjek tu takda satu pun A. even A- . lol teruk kan ? subjek yang aku rasa aku boleh dapat A tapi tak dapat. ya Allah frustnyaaa.

agama yang biasanya dapat A tak dapat A pon. and before exam haritu aku nak niat tak nak ada fail tapi ______________ ada fail weh ada. sabar je lah. :c :c :c

nak tengok lagi 4 subjek. harap harap ada A. aminn :)
 bye .



<< OLD // NEW >>